Mä en oo kyllä yhtään kesäihminen. Yli kolmenkymmenen asteen lämpötilat ei oo mun juttu. Ja myös olen nääntymisen lisäksi nolo, koska olen saanut kaksi pakettia joista en ole juurikaan kiittänyt vaikka aihetta olsi tosiaan ollut.

Ensin tuli paketti jossa oli sitä parasta Nallea, Merssipuuvillaa ja ihanaa, vihertävänoranssia raitalankaa. Vaniljakahvia ja suklaata, mutta se suklaa ei koskaan ehtinyt kuvaan asti. Mitenkähän sille kävi, olen aivan ymmälläni.

Ja olisinhan mä voinut vähän aktiivisempi olla tämän päivityksen kanssa, tänään hain postista jo seuraavan paketin.

 

Seitalankaa, jota olen jossain hypistellyt, käsin värjätty Lapissa luonnonväreillä. Kiva punakirjava, näyttää vähän lapasilta. Todella kaunista. Oliivinvihreää vironvillaa, saattaa olla että mäkin saan revontulen. Suklaakahvia ja tummaa suklaata. Namistelua siis. Leena Lapista oli minua lahjonut, ja olenkin aika tohkeissani näistä langoista. http://www.oikeinnurinoikein.blogspot.com/

Ja keskiaikamarkkinoilta tuliainen, nokkoslankaa. Pesukinnasaineet, kuulemma.