Tänään tuli sitten viimeinen paketti snyyltä, ja taas osui. Olin ensin aikeessa avata sen vasta jouluna, mutta nääh, enhän mä malttanut odottaa! Ja aivan uskomattoman hieno paketti oli taas. Erikoisesti haluan kiittää taskuenkelistä, se teki hyvän mielen. Tässä vieläkauniit paketit kuosissa.

Tässä sisältö:

Ihania silmukkamerkkejä (oletko itse tehnyt?) ja hamppulankaa, joka on kiehtonut jo pitkään. Nyt pääsee kokeilemaan sitäkin. Eikä tässä vielä kaikki:

Sukkalangat mummun Onnille, ja mummukin saa sukat! Katia-langan upeat värit ei oikein välity, mutta kiva kellertävänvihertävä lanka on. Ihanan ohutta. Ja pääsee jo huomenna junamatkalle, kun olen reissukudinta vailla.

Ja kuka minua on lahjonut? No Amma, http://sitkun.blogspot.com

Olen kiitollinen ihanasta Snyystä. Ja kiitän koko syksyn piristyksestä, olet ollut valoisa asia tässä hulabaloossa.