On aikaa vierähtänyt viime päivityksestä! Tämä syksy on ollut kyllä sellaista menoa että oikein huimaa! Surullisia asioita, ja yksi ihana:

Yhtä ja toista olen tehnyt, räävittömästi Purosta kaksi Baktusta, ja en voi kyllä suositella, huopuu liikaa huiviksi. Mutta muuten ihan hienoja.

Olen tuota käyttänyt säiden salliessa muutaman kerran, ja se on nyt jo ihan filtti. Toisenkin tein, mutta se on maailmalla.

Kämmekkäät pojalleni, jotta on kiva koiraa ulkoiluttaa.

Luovasti kirjailin koiran kuvan niihin (heh), kuvassahan on selkeästi corgi. Tämä corgi, joka on (myös uudehkon) Norohuivin takana. Yhdennäköisyys on katsojan silmissä.

Ja sitten uusiin juttuihin: olen lopultakin saanut hieman aikaa ajattelulle, olen kokeillut huovuttamista. Olen saanut aikaiseksi kaksi patalappua, joista virkattuun neulahuovutin kiekuran, ja kudottuun paistettuja munia, vaikka se lappu näyttääkin Paavo Pesusienen sukulaiselta. Testit on siis Novitan Huopasta, ja kuviot snyypaketista. Se paketti viettää nykyään iltansa sohvalla kanssani kun pyörittelen sitä ja mietin ja mietin. Saattaa olla että siitä syntyy vielä heijastimiakin, jos keksin miten. Haasteellista, hyväkiva.

Snyyn lähettämä hahtuva on minun haaveissani kassi, tein pari testipalaa jotka laitoin koneeseen yhtäaikaa patalappujen kanssa, mutta en osaa vieläkään hahmottaa että miten sen oikein oikeasti toteutan.